27 may 2011

DESPIERTA

13 comentarios:

  1. ¿Y pa que valió to esto? Pa lo único que creo que vale ye pa colocate gratis porque huele sol a porro que tumba a un elefante, y eso por no mencionar la cantidad de perrosflauta que hay...

    ResponderEliminar
  2. Recuerdo que sólo unos días después de surgir esta iniciativa, la derecha arrasó.

    ResponderEliminar
  3. esperemos que nunte bajen el alquiler,gasolina,comida etc gracies a esto,dan poca credibilida pero ye lo que hay alguien tenia que facer esto y por el bien de tos que salga alante

    ResponderEliminar
  4. Soi Ladio:
    1)La derecha lleva arrasando tola vida, non solo nestes elecciones. Si cuentes como esquierda al PSOE?! Has enterate o lleer (ye bono) como ye la llei ellectoral (perdemocrática)
    2)Llama-y a daquién "perroflauta" ye participar de la mesma ideoloxía del que diz que los negros güelen, los xitanos son gochos, o mesmamente que'l que lleva boina ye tuntu (y tu Noelín quiéraslo o non nun yes de Madrí yes d'un pueblu). Esto ye puru racismu, xenofobia, l'odiar al que nun ye como nós o nun visti como nós o nun piensa como nós (si por pensar ye repitir lo dicen na radio, na television, por cierto esos medios de comunicación son privaos y diríxelos xente con traxe y corbata)
    3)Yá toi fartucu que furmar un porru seya de mala xente y programar por exemplu una ruta de los vinos seya de bona xente cuando acabamos toos fechos una porniá.
    4)Si tu pues falar, estudiar, votar, etc, nun ye porque un gordu empresariu con traxe y corbata decidiera un día qu'al pueblu había que da-yos derechos, non nun ties esos derechos por eso, tiéneslos porque hebo xente que se movilizó mentantu dalguién como tu dicía ¿y pa qué valió esto?
    5)La cai (calle) ye de la xente, vaigan con traxe o non. Ye meyor que la xente te pela cai Uria tul putu día mirando escapartes de ropa. Eso si que ye un putu formigueru que da ascu.
    6)Esto pal ayeranu: la credibilidá nun la dan les pintes danles los fechos. Botín va traxeáu y nun me paez mui de confianza

    ResponderEliminar
  5. toy dee acuerdu en todo con este Ladio, y si no te quedo claro amigu torrente, vuelves a leer lo que te escribio y aprendelo

    ResponderEliminar
  6. Vamos a ver, comparto con Ladio los 6 puntos, pero no creo que se trate de debatir sobre si acampada en Sol si o acampada en Sol no. Esto que ta pasando ye un movimientu global que va más allá de una acampada,unas elecciones en una fecha concreta, o un país;es más, la acampada en si fue una consecuencia de la indignación y un modo de decir "aquí estamos, tenemos poder de convocatoria y tened cuidado con nosotros porque somos los que decidimos y estamos hasta el culo de que nos vendais la moto".

    ResponderEliminar
  7. Coño!!! nun me había fijao hasta hoy que había comentarios tan "interesantes" en esta entrada.

    No se por qué dices lo de leer, debes pensar que por el mi trabayu no leo, que soy un ignorante y que solo faigo lo que me manden facer, y esi ye el tu error, que te crees mucho más inteligente que el resto...

    Llama-y a daquién perroflauta como dices tú ye agrupar en esa palabra a un tipo de tribu urbana cuyes máximes aspiraciones en la vida son parasitar (vivir de los demás), tiraos en la calle, bebiendo litrones y fumando porros... Ahora paecerate muy idealista, pero gustaríame saber si pensaríes lo mismo si tuvieses uno en la cai la vega y fuese a mexate a la puerta cada 6 hores...

    Y leer ye bono, pero tamién "ye bono" trabayar, que nun soy yo el que roza los 30 y vive con papa y mama sin dar un palu al agua...

    ResponderEliminar
  8. Y ahora que lo pienso nun sé ni pa que te contesto porque ye tontería intentar dialogar con una persona que tan abiertamente apoya el terrorismo como método pa imponer una ideología. Lo lógico sería no dirigí la palabra, porque en esti país los policías somos unos represores, pero en Cuba Fidel Castro ye un líder justo, democráticu y para nada represor... Y nun son palabres míes...

    ResponderEliminar
  9. Soy ladio:
    ¿Pero en qué se basa'l to trabayu, que toi perdíu, nun se basa en facer lo que t'ordenen? Entós ponésmelo tovía peor, si ca policía pue actuar con independencia...
    Nun raspio los 30, téngolos yá. Si a por trabayar te refieres a que te paguen una soldada a fin de mes, entós, ties razón nun trabayo. Ye más, llevántome tolos díis a les 2:00 de la tardi, xinto (como), echo un pigaciu de dos hores y depués veo la tv hasta la 1:00 la mañana y asina tolos díis (esto va con ironía). De toles maneres ye d'agradecer que lo digas, otros piénsenlo y nun lo dicen. Yá sabes la hestoria nun da perres colo que nun hai trabayu, mentantu'l ser Clin Eastwood da perres, ¿déxesme indigname...?
    Satamente, llama-y a daquién perroflauta ye agrupar nesa pallabra a un grupu, lo mesmo que llama-y a daquién PERRU ye englobar a un grupu que va con tolete y pistola.
    ¿Qué ye terrorismu? Terrorismu nun ye tirar dos bombes atómiques n'Hiroshima y Nagasaki, nun ye Vietnan, Perú, Chile, Panamá...(EEUU)? Terrorismu nun ye esclavizar, matar a los indios (otra pallabra de les tuyes pa designar a un grupu) dende 1492 a güei (hoi)? Terrorismu nun ye bombardiar Bagdad, Libia, Serbia? Terrorismu nun ye matar en Chile a Allende y poner a Pinochet? Terrorismu nun ye matar indiscriminadamente a los arxelinos? Terrorismu nun ye colonizar, esclavizar, matar de fame, dexalos morrer d'enfermedaes que tienen cura, n'Africa? Eso fáenlo EEUU, Alemaña, Inglaterra, Francia, España... ¿llames a esos países terroristes o ye que sofites el terrorismu? A propósito Cuba que yo sepa nun intervino en nenguna guerra dende'l 59.
    Yo enxamas llame a Cuba Democracia, digo, dixi y voi dicir que ye muncho mas democrática que los paises que tu dices que son democráticos, como Francia, EEUU o España. Nun hai nengún pais nel mundu que seya democráticu.
    Si tu faes la cenciella riegla de tres, de que como nun cobro nun trabayo, yo tamién la pueo facer y dicir que como yes un PERRU nun sabes lleer.

    ResponderEliminar
  10. Ya paso de contestate porque ye tontería. Si vas por una calle y choques con to la xente ye que van toos al revés, nun te pares a pensar que pues ser tu el que va al revés.

    No hay una sola persona que te tome en serio, ca vez que te pones a hablar de política to la gente se echa a reír... por algo será.

    Sigue luchando que igual algún día ves esi mundo ideal en el que nun hay políticos, nun hay policía, nun hay delincuencia, nun hay avaricia, egoísmo...

    Yo seguiré a mi bola, vulnerando los derechos de los ciudadanos y reprimiendo les ansies de libertad de otros...

    ResponderEliminar
  11. Ladio:
    Tamién se riien de Galileo cuando dicía que la tierra yera reonda. Les oveyes si les deprendes van toes na mesma dirección y pel camín que-yos deprendes, eso nun quier dicir que vaigan pel bon camín. Puen riise pero l'unicu qu'estudió hestoria soi yo, como nun val pa na mañana voi dir a operar a Villa, total pa que val estudiar una carrera si sabe más el que nun la estudio. Yo paezme que nunca falo de soldiar, de medicina, d'albañilería, etc por que nun teo nin puta idea pero los albañiles, soldaores, médicos, etc puen falar d'hestoria y amás dicir que saben munchu más que'l qu'estudio una carrera. Lo dicho mañana voi dir a operar a Villa. Pa trabayar tantu ties el mesmu tiempu que yo que soi un manguán.

    ResponderEliminar
  12. ¿Quién habló de historia?

    ResponderEliminar
  13. A lo que tu-y llames política ye hestoria nin, la hestoria nun son feches. Tolo que tenga al home como exa ye hestoria, tolo que tenga que ver cola sociedad, cultura, economía, llingua, política, etc, esto ye, tolo que fai l'home que nun ta programao xenéticamente ye hestoria y el movimientu 15M y lo que tu nomes perroflautes ye hestoria.

    ResponderEliminar